משרד עו"ד ונוטריון ויסבאום ושות'
מעל 25 שנות ניסיון
מקצועיות, מצוינות, אמינות, שקיפות, זמינות ויחס אישי
ייצוג משפטי איכותי ומנוסה בתחומי המסים (אזרחי ופלילי), הנדל"ן, ההתחדשות העירונית: פינוי בינוי ותמ"א 38 לסוגיו ובתחומים אישיים: צוואות, ירושות, ייפוי כח מתמשך ועוד.
פורסם ב-Google בס"ד רציתי להודות מקרב לב לעו"ד אודי ויסבאום על טיפול מקצועי ללא פשרות. הגעתי לאודי עם תיק לא פשוט, ולאורך כל הדרך – למרות הקשיים והמורכבויות שעלו – אודי הפגין נחישות, בקיאות משפטית מרשימה וקור רוח. מעבר למקצוענות, מה שבאמת עושה את ההבדל אצלו זה היחס האישי; תמיד זמין, תמיד קשוב ונותן הרגשה שיש על מי לסמוך. אודי, תודה רבה על הכל. אני ממליץ לכל מי שצריך ליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר לפנות אליך. תמשיך בדרכך המבורכת!26 אברהם Kalon פורסם ב-Google מקצועיות וירידה לפרטים . הבנה במקרו ויישום במיקרו. עם אורך רוח וידיעת החוק לפני ולפנים. שמח שנפגשתי איתך וקיבלתי שרות לעילה ולעילאAsh Nir אשניר פורסם ב-Google ברצוני להמליץ בחום רב על עו"ד אודי, אשר ליווה את הוריי בהליך של ייפוי כוח מתמשך. מדובר באדם מקצועי, אדיב ורגיש – כזה שמבין היטב את המשמעות הרגשית והמעשית של התהליך עבור בני הגיל השלישי. אודי הגיע במיוחד לבית הוריי פעמיים, מתוך התחשבות במצבם הבריאותי ובכך שאינם ניידים. הוא טרח להכין את כל המסמכים מראש, הסביר בסבלנות כל שלב ושלב, ענה על כל שאלה בנועם ובמקצועיות, וסייע רבות בניסוחים המשפטיים כדי לוודא שהכל מדויק ומשקף את רצונם המלא. מעבר לידע המשפטי הרחב שלו, התרשמתי מאוד מהיחס האישי, מהסבלנות ומהאכפתיות שהפגין לאורך כל הדרך. הוא העניק להורים תחושת ביטחון ורוגע, דבר שלא מובן מאליו בכלל במצבים מסוג זה. ממליצה עליו בלב שלם לכל מי שזקוק לליווי מקצועי, אנושי ויסודי בתחום.Olga Shandalov פורסם ב-Google קיבלנו שירות אדיב, מקצועי ורגיש מעל המצופה. אודי זמין, סבלני, ונתן מענה ברור לכל שאלה. מומלץ בחום.ספיר סטצ'י פורסם ב-Google עו״ד אודי מקצוען, מומלץ מאוד!!! יש לו הרבה ניסיון, תמיד עונה מהר ויודע מה הדבר הנכון לעשות. ממליץ!Barak Cohen פורסם ב-Google אודי היה זמין בשבילי לכל שאלה ונתן לי מענה לכל עניין והכל בסבלנות ועם נכונות לעזור . חשוב לי לציין כי הכל נעשה במקצועיות ועם יושרה מקצועית .גיל אוליאמפרל פורסם ב-Google ממליצה בחום על עו"ד אודי ויסבאום. אנחנו מכירים אותו שנים. הוא מקצועי, אחראי, יעיל ואדיב. רק מילים טובות יש לי עליו!sari r פורסם ב-Google משפחתי מכירה את העו"ד ונוטריון הנ"ל מזה שנים. טיפל מספר פעמים לא קטן בענינים שונים שמשפחתנו נזקקה. עו"ד מסור מאד לתפקידו, ישר, מקצועי מאד, הוגן במחירים שהוא גובה, והכי חשוב לטעמי עובד במהירות הבזק. וודאי שנמשיך להשתמש בשירותיו בעתיד.dani dulinsky פורסם ב-Google הכל מתקתק. מקצוען .Kompes Kompes פורסם ב-Google Irit Ankri